Saturday, June 27, 2009

-lucky-

Awalnya hari ni? Baru pukul 8.30...xpelah, karang nak singgah petrol pam lagi, isi 2T, beli paper, tembakau sume...sampai sane ngam2 lg 5 minit...

Hari ini sangat rileks...sebab pe?

BOS TIADA...PERGI HANDOVER KAT UM!!!!

Hahaaa...best gile. Aku ngan Arip layan videoclip dulu. Lepak2...tetibe...
"Aduiiii...saket~~~" apahal plak si Nik nih. Tula gelabah sangat sampai tersadung pintu. Lama gak dia terbongkok depan pintu tu. Aku ngan Arip plekla jgk,tp buat bodo je,haha...Pastu Pok Nik masuk. Eh??Apahal ko Nik?

"Aku barai tadi kat depan traffic light. Siol betol! Pedih gile...abeh koyak rabak suar. Saket dow..." Nik membebel keseorangan. Aku dengan Arip hampir2 tergelak tengok dia terkial2...alah,calar sket je Nik. Tahanla sket.
"Wey, pegi cuci dulu ape2 hal...karang bernanah lagi teruk.." sambil aku amek first aid kat bilik meeting dan terus berlalu ke pantry. Semua ngeteh kat belakang...mentang2 bos takde.
"Apasal si Nik tu bising2 Najib?" Cik Iza tertanya2...aku menggeleng kepala sambil menahan ketawa.
"Biaselah cik...kate mat rempit. Tak cool r xjatuh,hahahaa~~adoyaii..Nik,Nik..." aku masih lagi menahan lucu akibat bebelan Nik yg dok teriak dalam toilet. Nak kena marah dulu baru nak cuci. Mengade2 betul...
"Nik, lepas cuci aku nak bilas dengan air panas. Ubat cuci takde ni, sementara tunggu Kak Ina kau datang meh aku bersihkan sket," ujar Cik Iza dengan penuh senyuman sinis dan jahat...eaaaa~~~hahahahaa,habehla ko Nik! Maka berkumandanglah laungan sayu Nik Mohd Fadhli akibat kengerian...haha,nak putus napas,hehee...

Pagi itu banyak masa dihabeskan di pantry diiringi gelak tawa staff2 yang mencuri tulang. Sian Nik...hari ni ko kerja pakai kain plekat paras lutut...tak nahan... Tapi yang bagusnya dia takdelah moody ke ape. Lagi hepi plak nampak,ahahaa...yelah,semalam 3 kali Norman sebut "Nik bagus", "Nik bagus", "Nik bagus"...hari ni lain pulak jadinya..."Sian Nik", "Sian Nik", "Sian Nik"....huhu...

Maka dengan itu award "Bagus" berpindah pada aku,hahaa...terima kasih sang engineer sbb main hemtam je ko letak beam ek...naseb bek aku yang "Bagus" ni hebat. Dapat full authorities to fight back my decisions...dan Ikhwan plak dapat "Best"...ceh,itupon sebab Norman dah kutuk aku ngan Sopey sebab buat keje lambat,hahaha...

Anyway, today is not that horror than others...everyone is happy. From 9-6, all time is full of laughter-ism! Good job everybody!

=)

No comments: