Tuesday, May 19, 2009

-560519-


Kecik-kecik...

nakal...comel...tak pandai berjalan...banyak songeh...selalu berak merata...slalu buat mak pening kepala...

Besar sikit...

selalu jatuh...nakal gile...degil sket...tak banyak sangat songeh, tapi pandai...haha~

Besar-besar...

dah kurang pandai...jadi malas...degil lagi...pandai melawan...suke main-main...abah lagi pening kepala...mengabehkan boreh yo...

Tapi bila dah besar ni...

still main-main...amek ringan, buat mak abah saket jantung tiap-tiap sem...banyak mengabehkan boreh tiap-tiap sem...banyak buat masalah yang tak terduga...selalu lupa tanya khabar...selalu buat mak menangis...solat pon kadang-kadang ‘tertinggal’...apela nak jadi ni...*smile*...tapi...

..............................................................................................................................


..............................................................................................................................

.......rasenye anak abah skang dah banyak berubah. Dah pandai fikir mase depan, dah ade tanggungjawab, dah boleh hidup sendiri sket2, dah kurang bebanan...kurang je,masih lagi jadi bebanan...tapi insyaAllah, anak abah ni boleh diharap. boleh diberi kepercayaan...doa abah sangat diperlukan...anak abah ni masih belom boleh lagi nak tabur bakti...masanya akan tiba, insyaAllah...
Terima kasih atas didikan dan bimbingan selama ni...abah merupakan idola anak abah ni...You are my hero~

wassalam....=)

..............................................................................................................................

7 comments:

www.panenpadi.info said...

assalamualaikum
salam kenal ya sob..]
mampir ya ke blog saya
boleh kasih comment

mr_bread said...

waalaikumussalam~
ya...insyaAllah saya mampir~
makasih karena melawati blog saya~

poyolicious said...

wah,,,

MaSyim said...

terharu la... bagus la dh byk berubah... anak ayh mmg besh...same cam ayh dia... hehe...

mr_bread said...

eh?mcm dah knai je ngan ayh aku?haha~

nsamin said...

huhu..birthday ayah ko sme ngn birthday aku..jam..jam..

mr_bread said...

wuuuu~aku pon prasan beb...hahahaa