Monday, May 18, 2009

-flew&burn- (pt.1)

yeah....semalam punya bbq sangat seronok...boleh tahan jugak yang datang untuk mencukupkan korum yang tak berapa nak cukup sebab ramai yang dah balik. well...dikatakan paling banyak dibelanjakan untuk 50 kepala,wow...kalau tak tu takdela dari tengahari sampai petang mencari bahan...but thanks to all coz berjaya memulakan dan menghabehkan...sedikit kesal pada yg tak dapat hadir atas sebab2 tertentu. rugi gile kot,sebab nilah last gather ramai2 sesame kanak2 studio...well then, ade sedikit gambaran bagaimana keadaan disana...diambil secara curi oleh makhluk2 bernama kit, stone, aie, kemang...ramai lgla yg gatal tangan...sian slr kit...



preparation...stone kunun2 buat pandai...

tgh bincang cane nk bg bdk2 ni mabuk mlm ni...ngeh3~

Beri tensen gile ngan baguette...keras~

ini diaaaa...hahaha

time bancuh ni ramai plak tukang rase

yeahhh....hahaha~

tgk...ade je yg jeles...

mane bleh kalah...




half on the way,everything looks perfect...just a single minor error bile its started to rain...gerimis i thought. tapi itu semua tidak mematahkan semangat kanak2 hiper nih...dengan selamba badaknya mereka menghangkut dapur bakar pegi naik atas lobby blok D...pehhhh,keringggg....dan agak stail juge...pembakaran terbuka diteruskan dengan kerajinan 'gadis2 mais' yang pakar dalam 'menghangatkan' majlis...hahaha~

3 comments:

nadd hisham said...

waa...
sedeynye...
hopefully pasni jgn la lupe contact2 eh...
adei...
sgt sedey la...

mr_bread said...

lek r...still boleh cntact2 lg pe...

MaSyim said...

beshnye....