Wednesday, January 27, 2010

-speedlight-

Let by gone, be by gone...what ever it is, life must go on. Hahahaa...aku takdelah teruk sampai macam tu sekali. Apepun, ketika mendung berarak, hujan lebat mencurah-curah, petir sabung menyabung...Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan pelangi untuk kita. Dengan itu terhasil satu eksperimen yang aku boleh kata sangat teruja(seriyes excited gila)...

Petang tadi dengan rasminya aku berjaya menyambar speedlight yang aku tahan selama dua bulan(kalau tak bulan lepas aku dah sambar). Walaupun gaji ditunda keesokan harinya(mamat tu 'game' kitong sumer tadi wan!) , disebabkan hati ini dah sangat sangap maka dengan itu den ghembat yo...hahahhaa.

Jadi, pendekkan cerita. Ini hasil eksperiment.

with diffuser

yang ni namenye 'speedle'. light bounce kat pintu

si kenit ni memang pandai posing

keadaan gelap gelita tetibe jadi terang! lightbounce kat siling...

natural...aku dah makin excited..

kat ruang tamu@bilik tido aku

tensen sebab aku tutop lampu...

zaid

yang ni "snoot test". puas aku cari straw hitam xjumpa. tu
jadi biru tu...


abon

chemey

wak

dengan bantuan softbox

nasib plak cantik

Sekian. Bersambung...

No comments: