Tuesday, July 28, 2009

-medical certificate-

Hari ini kau datang riang tersenyum buatku tenang...haihhh...today im not in the mood to make something special or what so ever...jangkitan2 yang telah menyebabkan produksi aku terbatas...tak terbatas hanya bidang lukisan, idea2 bernas juga melangkaui produksi penulisan aku. Aku dah kurang berfikir tentang dunia global...karna didalam kepala ini jua hanyalah terfikir nak makan-obat-tidur-solat-doa...begitulah sehari-harianku...masuk hari ketiga ini barulah kepala aku mendapat gelombang yang sepatutnya...maka dengan itu boleh barangkali aku menyatakan bahawasanya aku disini sihat-sihat belaka...demam makin kurang...selsema juga sudah berkurang....batuk juga alhamdulillah...cuma terdapat kahak-kahak hijau yang masih bermaharajalela didalam paru-paru kesayanganku...perit. bila terbatuk terasa paru-paru ini mahu meledak,pecah mengeluarkan cebisan-cebisan...arghhh...sudah seharian aku tidak menyusukan paru-paruku...kasihan dia. tak mengapalah,aku berikan dia barang sehari dua untuk berehat...ya, ini hari hari gaji...tetapi aku mendapat MC...besokla gamaknya aku baru dapat...kasihan lagi sekali...

2 comments:

jackfred said...

gaji gua next month!!!! arghhhh.. pedih beb!!!!.. sebab gua masuk baru seminggu lebeh.. accountant gua kate, 'lu pegi buat kwsp dan account maybank dulu.. kalau tak, lu mintak gaji ngan kaki gua.. amacam??'...
celake... gaji da kuar, baru suh aku pegi buat..

jangan sampai aku mintak gaji ngan kuku wolverine aku ni...

amacam orang dapat gaji?? minom jom.. heheehe..

mr_bread said...

hahaha...sengal r lu nep...apsal xg wat awal2...aku pon smggu sblom masuk ak bru uat,hehehe...
arghhh...ak xdpt cek lg dow. smlm aku da rse nk demam tp ak dtg gak opis semate2 nak amek gaji...skali xde.tup2 arini aku mc mbr2 ak dok msg kate bos tny sape nk claim,da bg gaji..arghhhh!!!!tensen!!!tau aku mc smlm...bodoh!