Saturday, July 11, 2009

-henpon oh henpon-

Sangat pening...baru saja pulang dari Ampang, menyelesaikan misi yang tertangguh pagi tadi akibat ketiduran semula yang melampau. Haihhh...dua kali dah abah call soh pegi. Penat sangat kot badan nih. Walaupon aku ni nama je duduk area Bangi tapi haram aku nk pegi jalan2 KL. Maka dengan tidak rela+penat+lapar+tak tau jalan aku redah lebuhraya dengan hati yang kering dan kabur.kuda hitam aku entah kenapa sangat excited pagi tadi. Takde pulak meragamnye,haihhh... Ikut jela papan tanda tu, bukan susah mane pon kan, haha...kalau sesat patah balik. Akhirnya sampai juga aku ke destinasi yang dituju...

Petronas Ampang...suspect- putrajaya3609

Dengan gaya pencuri kereta professional, aku membuka pintu...duduk di seat depan...mencari 'package' yang dimaksudkan...jumpa...lalu aku mengunci semula....dengan pantas kuda hitamku memecut meninggalkan tempat kejadian. Lega...dengan menggunakan 'package' itu aku menghubungi 'The Teacher'...teknologi terkini...(tapi melalui talipon tangan kawan dia)...

...'mission accomplished'...

Sesampainya dirumah...
' Dah jumpa?' mak bertanya...
'Dah...' aku melepaskan penat diatas couch...
' Dahtu pegila call abah bagitau dah jumpa' mak membebel...
'.....mak....nak call sape? Henpon dia pon ade kat Jo...' aku memberi alasan...haha
' Oh...yeke...hmmm' mak menggeleng kepala sambil meneruskan syarahan.

Whew...penat~henpon oh henpon...

=)

2 comments:

s.y.a.m.i.m said...

tak paham... :(

mr_bread said...

hahhaaa...panjang citernye...ni aku da abeh pendekkan da ni...