Saturday, June 5, 2010

-black 'N' red-

1998; When I first time fell in love with 'her'. I don't know why,but it's like love-at-first-sight. As I remember, it was during Commonwealth Sport 98. Ah~it's just a dream wont come true for me...

2000; I just passed a life zone, and a lot of influenced came to me...but I just miss 'her'...

2002; After years, I still love 'her'. I still cant forget about 'her'. Someday, I felt jealous with my classmate, who got it from his birthday gift. Jealous wont made me get to 'her'...
2004...I just can saw 'her' from far...

2006...I just can feel 'her' soul...

2008...I just can be with 'her' for a moment...
2010...and today, it went a history of my life...after 12 years waiting. After being ashamed by sang keriangandunia(asshole...) at Lutfi's wedding,I went out to KLCC after got confirmation from daddy for cancellation to attend his friend's wedding. Without planned anything, I just take my ass off to city center...alone. And I know this day will come...welcome to my life, my dearest left-hand's best-friend!


setelah setengah tahun pakai jam mati...sexy~~~:D

=)

8 comments:

keriangandunia said...

ini....ini kurang ajar ni. xckp ape bende, xletak gamba ape bende... macam mintak penamparrr je kan!

mr_bread said...

ahahahaaaa...jgn marah beb...kang aku letak org kate aku blagak plak...eheheee...ala,jam je pun...dah stengah tahun pakai jam xdak bateri..hahahaa~

eh,kemain ko buli aku td eh...segan nak mampus dowh~bkn sombong..shiyal,hahahaaa

keriangandunia said...

hek eleh letak je ah gamba. mane nak tau jam ape. swatch ke, casio ke, boy london ke ape.. kalo ade org bising2 ckp blagak ko ckp "you tak suka, you keluar!!" hahaha

padan muko kono ekau td. hahahaha sape suh sombong. org sume dok tanye2 aku. haha hambekkkk!!

mr_bread said...

hahahaaa...yela2...ayat xle blah~

aku xtau plak ade yg prasan.yelah,akukan watak sampingan saje,hehehee~~~

keriangandunia said...

hahahahhahahahha macam sial edit!! wah cun gak~ amboi2 kemain lg ye, mcm2 ko beli keblkgn ni. org kuat opis lah katekann

bangi unite kot. hahahahahha skolah kecil mcmtu xkan la xkenal sesame sendiri. kam on ahh

mr_bread said...

hahahaa...weh,stgah tahun pakai jam xde bateri...ni dh cukup simpanan~maleh nk tggu2,hehe~

ehehee...aku cam dan igt,tp name tu tak sgtla...heheh,nnt kem salam kat spe2 yg knal aku...huahuahuaa~

Anonymous said...

I LOVE IT TOO!!!!...congrats najib! happy for you!

n to Keriangandunia....jgn perkecil impian kwn sy ye!

theYellowishBlue-

mr_bread said...

oh2~perkara kecil saje my fren,hehee...but thanks! =)